Skip to content

Cică Hello!

Martie 22, 2010

Mi s-a spus că aşa trebuie să înceapă orice post (nu din ăla spiritual) pe un blog nou. Hai fie, Hello, na, e mai bine aşa? Adică se simte cineva mai bine? Nu de alta dar n-am înţeles. Şi dacă sunt politicoasă şi salut toată blogherimea cea vestită vor fi ei mai fericiţi?

Interesant mod de-a începe un blog. Dar pentru a ne înţelege încă de la început, eu nu o să fiu niciodată blogger. Da? Eu sunt ceea ce sunt şi puteţi citi aici despre mine. Asta dacă n-aţi citit deja. Şi mi s-a mai spus să trec oameni în blogroll. O să vă trec, nu vă impacientaţi, dar acum n-am timp, mai sunt şi crime în ţara asta de rezolvat. Ce Dumnezeu? Aveţi impresia că toată lumea stă cu fundul pe net cât e ziua de lungă? Unii mai au şi treabă.

Hai pa!

26 comentarii leave one →
  1. Martie 22, 2010 10:35 am

    In header e poza Oanei, am zis! Nu stiu pe cine incercati sa duceti :))

  2. Martie 22, 2010 11:51 am

    Pe cine trebuie ca să omor, ca să te cunosc? Am citit atât de multe despre tine, încât vreau să văd dacă eşti reală, sau nu

  3. Martie 22, 2010 12:13 pm

    Sa stii ca eu te trec la blogroll, desi uracioasei aleia de Oana i-am zis exact invers. Dar vad ca m-ai trecut si tu pe mine, asa ca mai bine o sterg pe ea si te trec pe tine !

  4. Martie 22, 2010 12:34 pm

    Ioana, normal ca e poza ei, doar nu o sa ma desconspir.

    Canguru’, pe nimeni, dupa cum spuneam nu e momentul sa ma desconspir.

    Geocer, inteleapta decizie. Te simti bine?

  5. Martie 22, 2010 1:27 pm

    Lala, s-au terminat infractorii? Sau ai de gînd să-i cauţi online?

  6. Martie 22, 2010 1:36 pm

    Ii caut oriunde, asta daca nu ma gasesc ei pe mine.

  7. Martie 22, 2010 5:14 pm

    Haules Baules, mâncaţi-aş.

  8. Martie 22, 2010 5:49 pm

    Văd că începe o nouă aventură. Măcel online 😀 Fii binevenită, Lala! Vroiam să spun nesuferito :)))

  9. Martie 22, 2010 6:03 pm

    Totusi, de ce puii mei nu l-a ucis nimeni pe Darius? A, el era ala cu puii si Crina. Dar sa fiu doamna azi.

    Crina, macel, da, cum altfel? Nesuferita esti tu ca nu mai scap de tine.

  10. Martie 22, 2010 6:10 pm

    Vrei să spui că eu nu mai scap de tine la cum te multiplici 😆

  11. Oana permalink
    Martie 22, 2010 6:17 pm

    Sa-ti fie rusine ca zici asa ceva. Ntz, ntz, ntz

  12. Martie 22, 2010 6:18 pm

    Ce roscata!

  13. Oana permalink
    Martie 22, 2010 9:09 pm

    Doamneee, s-a sculat rusul din mormant. Cand o vedea Lala sigur va face o criza de isterie 😆

  14. Martie 22, 2010 9:25 pm

    Aaa, deci tu erai mirozna? :))))

  15. Martie 22, 2010 10:35 pm

    Crina, nu, ailalta cred.

  16. Martie 23, 2010 6:49 am

    treabă?
    asta cu „treaba” mă scoate din minţi!!!
    sună cumva doar la ţuţea şi teza aia de doctorat pe care nu a scris-o niciodată, da’ i-ar fi plăcut să o scrie, cu „aflarea în treabă la români”
    io zic, în prostia mea, să mai şi schimbăm lemnăria
    de-o pildă să muncim
    no, da cine-s io? una aflată-n treabă
    brrr… adică buhuhu

Trackbacks

  1. Mistere neelucidate… « Link-Ping
  2. Mirozna văduvei vopsite – 2 « Ioan Usca
  3. Mirozna văduvei vopsite – 3 « Ioan Usca
  4. Mirozna văduvei vopsite – 4 « Ioan Usca
  5. Mirozna văduvei vopsite – 5 « Ioan Usca
  6. Mirozna văduvei vopsite – 10 « Ioan Usca
  7. Mirozna văduvei vopsite – 12 « Ioan Usca
  8. Mirozna văduvei vopsite – 15 « Ioan Usca
  9. Mirozna văduvei vopsite – 16 « Ioan Usca
  10. Mirozna văduvei vopsite – 17 « Ioan Usca

Lasă un răspuns

