Skip to content

Nu mai înţeleg eu lumea…

Martie 22, 2010

… sau nu mă mai înţelege ea pe mine?

 

Nu ştiu dacă sunteţi la curent cu faptul că ori de câte ori se petrece o crimă poliţia încearcă să o ţină departe de ochii presei. Sigur, dacă aţi cunoaşte-o pe Crina, aţi înţelege exact de ce. Dacă nu n-aveţi decât să aflaţi singuri, că eu nu sunt nici purtător de cuvânt, nici informator.

Revenind: De cele mai multe ori poliţia nu vrea să colaboreze cu presa. Cu toate că s-a constatat că cele două nu se bat cap în cap, ba din contră. Numai dacă ar fi acum să înşir câţi ziarişti au rezolvat cazuri pe care poliţia le-a clasat a fi nerezovlate şi aş umple o pagină. Aşa că eu nu înţeleg misterul ăsta în jurul crimelor. De obicei se întâmplă din aceleaşi motive: gelozie, nebunie, convingere, ba chiar şi din considerente religioase. Adică să fim serioşi, nu e ca şi cum un asasin guvernamental ar ucide un ministru şi din motive lesne de înţeles se muşamalizează totul. Poliţia asta a înnebunit de tot. În România, statistic vorbind, se petrec douăzeci de mii de crime pe an. Despre câte aflaţi? Şi câte sunt rezolvate? Mai puţin de jumătate sunt rezolvate, iar din presă aflaţi de mai puţin de un sfert. Cică ştirile astea isterizează poporul, de parcă poporul n-ar fi deja isteric.

Mie personal mi se pare o prostie.

 

P.S: acum lucrez la un caz interesant. Armeanca Selene Makar a fost ucisă în apartamentul ei din Bucureşti. Se ştie că mama ei a lucrat pentru Celula Neagră rusească, adică eu ştiu, că ăilalţi parcă sunt bătuţi în cap. Dar asta nu e tot, pentru că aseară a fost ucis un agent PR, iar Violeta Loredana Pascal e implicată. Dar despre asta veţi afla mâine dintr-un comunicat de presă. Şi cât de curând veţi avea şi povestea, dacă îi pot spune aşa unei crime sângeroase.

 

P.S2: Hai să-i dau link lui Vania, cu menţiunea că dacă-mi cere nu o să mai pupe altul. Şi pentru ăia de vor schimb de linkuri sau ăia de au impresia că mă cunosc şi vor să fie în blogroll, vă trec eu dacă am chef şi timp, dacă-mi cereţi nici de-a dracu’ nu mai vedeţi link de la mine. Capisci? Bine, şi acum unii să muncim, alţii să dormiţi.

7 comentarii leave one →
  1. Martie 23, 2010 5:39 am

    Domnişoara Ştireanu, nu doriţi să facem link exchange?

  2. Martie 23, 2010 6:50 am

    da, da…
    mi-ai luat vorba din tastă

  3. Martie 23, 2010 10:27 am

    Hmmm, ce oameni, dom’le

  4. Martie 23, 2010 2:14 pm

    La dracu, am uitat sa te pun in blogroll.

  5. Martie 23, 2010 2:53 pm

    Darius, dar nu e nevoie, doar daca tii neaparat, desigur 😀

Trackbacks

  1. Pisic în căutare de stăpâni iubitori « Link-Ping
  2. Mirozna văduvei vopsite – 20 « Ioan Usca

Lasă un răspuns

