Skip to content

Ploaia şi bârfele

Martie 23, 2010

Nu-mi place ploaia. Îmi creează depresii acute şi caut mereu câte o rază de soare să străbată cerul. Dar o caut în zadar (la dracu’, am început să gândesc ca Anastassia). Ideea e că am avut o zi groaznică iar ploaia parcă a vrut să-i pună capac. Acum e momentul să se redeschidă vechile răni. Să-mi amintesc de pisica spânzurată într-o baie dintr-un apartament. De ochii mamei, reci şi nepăsători. De tot ceea ce am pierdut de-a lungul timpului şi de faptul că în realitate n-am câştigat nimic. Acum e momentul să-mi dau seama că viaţa e doar o înşiruire de pierderi. Dacă e să câştigi ceva, atunci acel ceva e moartea. Cred că pentru asta e făcută, pentru a avea şi noi sentimentul că la capătul vieţii există un premiu.

Şi ajungând acasă, în apartamentul meu gri, alături de pisica mea albă, auzind-o pe Carmen trântind prin bucătărie, m-am gândit că o mică vizită pe net nu mi-ar strica. Şi pe cine să vizitez dacă nu pe cei ce mi-au servit drept personaje. Nu mie. Înţelegeţi voi. Aşa că din blog în blog ajung la Mana şi citesc asta. Poate vă intră şi vouă în cap. Că femeia nu zice prostii.

 

UPDATE: Am descoperit melodia de mai jos la Raluca, daca intelegeti si versurile e si mai misto.

7 comentarii leave one →
  1. Martie 23, 2010 3:46 pm

    Cred că aţi pus pingul greşit, alta era adresa…

  2. Martie 23, 2010 4:29 pm

    Eu nu gresesc niciodata, cel mult sunt confunza, dar nu iau decizii pana nu sunt sigura.

  3. Oana permalink
    Martie 23, 2010 8:37 pm

    La dracu’, chiar si cu melodia asta esti ca Anastassia.

  4. Martie 24, 2010 12:02 pm

    Suuuuuuuuper melodia,o zi minunata ,cu stima Octav !

Trackbacks

  1. Mirozna văduvei vopsite – 21 « Ioan Usca
  2. Fără sens cu contrasens « Link-Ping
  3. Mirozna văduvei vopsite – 22 « Ioan Usca

Lasă un răspuns

