Skip to content

Dacă ar fi să fiu asasin…

Martie 28, 2010

Unul plătit bine, aşa cum e Anastassia Marinescu, nu mi-aş dori decât puşca din imagine. Alta nici că şi-ar avea rostul. Voi ce ziceţi?

Ghinion că sunt doar un amărât de criminalist.

8 comentarii leave one →
  1. balinferi permalink
    Martie 28, 2010 8:53 pm

    Prefer PSAL-ul clasic, cel pe care l-am şi manevrat cândva. Poate că nu are un aspect la fel de sofisticat precum acesta ce pare a fi din plastic sau din ceramică …dar performanţă mai bună de zece lovituri din zece nu cred ca aş reuşi nici cu asta. Ce calibru are? Câte ghinturi?Bătaie? Efect omorâtor? Precizie? Recul? Încarcătorul de câte cartuşe e? Din acest unghi nu se vede nici dacă trage doar foc cu foc sau există şi posibilitatea de foc în serii scurte şi foc automat.
    PSAL-ul avea doar zece cartuşe în încărcător + unul pe ţeavă, calibrul de 7,65 trăgea la 4500 de metri cu efect omorâtor şi precizie de tragere la 3000. Defectul armei consta în reculul ei puternic, îţi trăgea una de zicei că-ţi dizloca umărul, cel puţin până te obişnuiai cu ea. Cel cu calibrul de 5,45 avea performanţe superioare dar prezenta un alt dezavantaj: având calibru mai mic se puteau trage mai puţine gloanţe pâna se impunea curâţirea armei pentru evitarea înfundării ţevii.

  2. Martie 28, 2010 9:22 pm

    Cu acest mic calculator ataşat, M110 poate deveni foarte periculoasă chiar şi mâinile unui amator. Cântărind aproape 7 kg cu luneta şi bipedul ataşate, puşca are o magazie de 20 de gloanţe de calibrul 7,63×51 mm NATO. Raza de acţiune variază între 800 şi 1000 m, iar ţeava poate fi dotată cu un amortizor. Probabil că în loc de iPod Touch se poate folosi şi un iPhone, aplicaţia rulând pe ambele dispozitive.

    Unui asasin profesionit, totusi, nu ii trebuie o distanta de 4500 metri, sa fim seriosi. In mod normal o pusca, daca nu stii s-o tii, chiar iti disloca umarul. Sigur ca se poate trage si la foc automat. Oricum, e arma viitorului si va fi mult imbunatatita. Abia s-au pus pe ea baietii 😉

  3. Martie 28, 2010 10:01 pm

    Mă întrebam cum de mai sunt în siguranţă netoţii publici importanţi cu criminali care pot trage de la 4500 metrii. Lala, când dobori următorul politician?!

  4. Martie 29, 2010 9:49 am

    Razvan, eu n-am doborat pe nimeni. Sunt o sfanta. Dovedete tu contrariul 😉

  5. Martie 29, 2010 12:24 pm

    Asta e pusca? Mie mi se pare a fi o jucarie !

  6. Martie 29, 2010 12:26 pm

    Dragul meu Geocer, eu zic sa faci tu pe tinta si eu pe tintasul. Te bagi? Si apoi mai vorbim.

  7. Martie 31, 2010 12:12 pm

    Depinde cam de la ce distanta tragi. Daca sunt mai mult de 10 m, sigur nu ma nimeresti !

Trackbacks

  1. Mirozna văduvei vopsite – 26 « Ioan Usca

Lasă un răspuns

