Skip to content

În timp ce unii se plimbă…

Martie 30, 2010

… alţii „munceşte”

Şi ca să vedeţi că nu vă mint, vă trimit la Prwave. Nu de alta, dar e singura dovadă pe care o am în apărerea mea.

În rest puteţi face ce doriţi, nu mă interesează. Dar acolo-i musai să intraţi dacă nu doriţi un glonte între ochi 😉

5 comentarii leave one →
  1. adakiss permalink
    Martie 30, 2010 7:07 pm

    O dovadă consistentă și te cred pe bune! Am intrat și am citit, deci nu primesc gontele:)! Cel puțin nu acum…

  2. Martie 31, 2010 3:07 pm

    Ada, nu trag in minori, nu inca 😀

  3. Martie 31, 2010 4:22 pm

    Vai de mine si de mine ! Eu precis o sa-mi iau glontul ala !

  4. adakiss permalink
    Martie 31, 2010 7:18 pm

    E bine atunci. M-am liniștit. Pe moment. Mi-e teamă totuși pentru Geocer:))

  5. Martie 31, 2010 10:14 pm

    Geocer oricum o sa si-l ia pana la urma, dintr-un motiv sau altul, asa ca nu e cazul sa ne facem griji.

Lasă un răspuns

