Skip to content

Hai să fiu şi eu romantică

Martie 31, 2010

Da, adevărul e că vreau să fiu ploaie şi să mă topesc în asfalt. Să dispar pentru totdeauna. Să devin abur şi să mă împrăştii peste tot prin lume. Să fiu peste tot şi niciunde. Şi, cel mai mult, mi-aş dori să nu mai văd în faţa ochilor nici un bărbat. Nu pentru că aş fi feministă, Doamne fereşte, ci pentru că îmi vine să-i împuşc pe toţi. Ba chiar simt o dorinţă din aceea morbidă de-a omorî tot ce-mi iese în cale.

Nu mă băgaţi în seamă, prea multă ploaie îmi face rău. Dar tot aş vrea să fiu în locul ei şi să mă topesc în asflat.

5 comentarii leave one →
  1. Martie 31, 2010 4:05 pm

    Mai bine te-ai topi pe o petală.

  2. Martie 31, 2010 5:37 pm

    Brr…

  3. Martie 31, 2010 10:13 pm

    Iulia, neah, e prea fragila.

    Darius, ce?

  4. Aprilie 2, 2010 9:23 am

    Să te topeşti pe astfalt? Siropos… 😀 Să-i omoro pe toţi ? Lala, iar te-a apucat nebunia? Stai, uitasem, nu te-a părăsit niciodată… :X

  5. Aprilie 2, 2010 5:16 pm

    Razvan, adica eu as fi nebuna? Ntz, ntz… copiii din ziua de azi 😛

Lasă un răspuns

