Skip to content

Ţară de căcat! Hoţi de tot râsul…

Aprilie 6, 2010

Sigur că citesc Gazeta de Nord Vest. Mai ales după ce am avut atât de-a face cu sătmărenii. În special cu doamna Dunca şi domnul Filip. Nu că el ar scrie la gazetă, dar aşa, ca idee. Şi ce găsesc răsfoind ziarul electronic? Că nu mă iubeşte nimeni suficient de mult să mi-l trimită pe hârtie. Probabil că le e teamă că menajera mea, Carmen, o să-l pună în litiera pisicii. Dar nu s-ar întâmpla aşa. Doar că n-am cui explica. Şi cum vă spuneam, peste ce dau eu în Gazetă?

Vă spun imediat, vă dau şi link, doar că mi-am amintit de un banc:

 

Un nene stătea şi se uita pe geamul apartamentului său. Priveliştea, fireşte, un alt bloc. La un momendat un planor intră în blocul din faţă. Omul dezamăgit zice:

– Ţară de căcat, atentate de căcat!

 

Cam aşa e şi cu hoţii din Satu Mare care dau spargere la un azil de bătrâni şi au furat doar un aparat de sudură. Toţi bătrânii au râs de ei că n-au ştiut de unde să fure. De căutau în celălalt garaj ar fi găsit… Da, restul citiţi aici.

Păi vă daţi seama? Nici hoţi de profesie nu mai avem în ţara asta. S-a dus dracului tot.

8 comentarii leave one →
  1. Cristian permalink
    Aprilie 6, 2010 7:23 pm

    Am pus mana ieri pe Parfum si l-am citit azi in drum spre meleagurile unde fac si eu un ban.

    Tare mi-a placut 🙂 Lala e un personaj ,ce incet incet va deveni un brand. Imi place atitudinea ei si nu stiu de ce (pt ca nu te cunosc decat dintr-o intalnire din SM de-a bloggerilor) am senzatia ca e un personaj mulat dupa personalitatea ta.

    Cine stie poate intr-un viitor apropiat vom avea si noi un serial romanesc polititst ce o are pe Lala ca personaj principal.

  2. Aprilie 6, 2010 11:14 pm

    😀 Încă mai râd! Doamne, cred că până şi eu, cu toate că-mi dau cu stângu-ndreptu”, m-aş fi descurtcat mai bine decât acei hoţi!

  3. Ciprian Batea permalink
    Aprilie 7, 2010 9:08 am

    O mică precizare, stimabililor. În primă fază, informaţia, „pontul”, dacă vreţi, a fost de căcat. Dacă e să facem o regresie, de căcat este şi mediul în care s-au format hoţii. De căcat este şi lipsa de fair-play al aşa zişilor proprietari(care au furat acele bunuri la rândul lor, de la bătrâneii ăia vai de mama lor), care mai trebuiau să le mai dea o şansă hoţilor. În concluzie, de rahat este tot acest cerc vicios, în care hoţii fură de la hoţi. Ce mai tura vura, chiar şi cîcatul este căcat!

  4. Aprilie 7, 2010 10:36 am

    meseria mea fiind de-a râsu’/plînsu’ nu m-am hotărât, încă, la „reacţiE”
    de înjurat însă … îmi „vine natural”… nu-mi trebuiesc neuroni „pentru”

  5. Aprilie 7, 2010 10:53 am

    Cristian, pe mine nu ma cunosti, zau ca nu. Bag mana in foc. Nu suntem una si aceeasi persoana ;)Dar ma bucur ca ti-a placut Parfumul, cred ca si mie incepe sa-mi placa. Si te poti intalni cu doamna, ce-mi pasa mie?

  6. Aprilie 7, 2010 10:53 am

    Razvan, sunt sigura ca te-ai fi descurcat mai bine.

  7. Aprilie 7, 2010 10:54 am

    Ciprian, perfect de acord, totul e cacat.

  8. Aprilie 7, 2010 10:54 am

    Cella, da, sa razi, sa plangi, sa faci scoala de hoti profesionisti, grea treaba. Profesionisti sunt aia de i-au furat pe batrani. Adica tot ai lor. Ce mai…

Lasă un răspuns

