Skip to content

Aş putea…

Aprilie 8, 2010

… dar nu am chef. Adică aş putea să vă povestesc despre o crimă. Dar nu vreau să o fac. Ştiţi bine că sunt un criminalist atipic şi depresiv. Aşa că sunt depresivă. Mulţumesc! Dar vă spun că iar se aude povestea Inocentului pe buzelele tuturor şi asta datorită Loredanei. Puteţi citi la Prwave până mă pun eu pe picioare. Drum bun!

3 comentarii leave one →
  1. Aprilie 9, 2010 4:47 am

    Ieu zic ca Lala este criminalul de data asta 😀

  2. Aprilie 9, 2010 8:04 pm

    Lala, drăguţă poză. Doar atât a mai rămas din ultima persoană pe care ai aranjat-o? 😀

  3. Aprilie 10, 2010 7:26 pm

    Ioana, eu sunt mereu criminalul.

    Razvan, cum te-ai prins?

Lasă un răspuns

