Skip to content

Agresiunea psihică

Aprilie 14, 2010

Un alt fel de agresiune pe care poliţia nu-l anchetează, nu-l cercetează. Cel puţin nu în ţara asta.

Nu ştiu dacă ştiţi, dar puteţi fi agresaţi psihic fără să vă daţi seama. Nu este o glumă. Este o problemă serioasă. Majoritatea celor care au depresii, sunt trişti sau au alte asemenea manifestări, s-ar putea să fie victimele unei agresiuni psihice. Mai grav e că nici atacatorul, în anumite cazuri, nu îşi dă seama că agresează psihic. Ăsta e un aşa numit joc al puterii psihice. Un joc care nu ar trebui să fie permis prin lege. Doar că e foarte greu de depistat şi numai un psiholog cu experienţă o poate face.

Sigur că şi situaţia mea e una asemănătoare, doar că, spre deosebire de alte victime, eu am ştiut exact ce mi se întâmplă. Şi, copil fiind, nu prea am ştiut cum să mă apăr de toate lucrurile astea.

Ideea e următoarea: aveţi grijă în ce fel vă agresaţi psihic copiii pentru că mai târziu, din păcate, pot fi victime sau, mai rău, agresori. Iar de la o agresiune psihică repetată se ajunge foarte uşor la agresiune fizică şi chiar crimă.

Eu zic să ţineţi minte lucrurile astea. Pentru că nu sunt simple poveşti. Sunt realităţi.

 

P.S: În momentul de faţă, în cartea asta, dacă vă interesează, am ajuns să am un cadavru în braţe, pe care, fireşte, nu l-am redus eu în starea în care este. Aşa că, am impresia, mi se înscenează ceva. Damn!

2 comentarii leave one →
  1. Aprilie 16, 2010 11:39 pm

    Interesant post! Eu am depresii, dar nu-s chiar grave… nu majoritatea. Uite o chestie spusa de cineva care chiar m-a facut sa ma gandesc la multe: „Depresia e ca un drog. Cand asta e tot ce ai, tot ce te ţine in viata, nu vrei sa renunti la ea…”

  2. Aprilie 17, 2010 9:42 pm

    Razvan, da, din pacate cei mai multi oameni se obisnuiesc cu depresiile si le folosesc ca scuze pentru ei insisi. Doar fac asta zilnic 😉

Lasă un răspuns

