Skip to content

Sunt obligată…

Aprilie 20, 2010

Cam greu poate crede cineva că pe mine mă poate obliga cineva să fac ceva. Dar nu e vorba despre asta, e un fel de obligativitate morală. Bine, futu-i, hai că e mai mult din prietenie. Pentru că-mi place Loredana şi pentru că e prietena noastră a tuturor.

Eu nu-mi închipui cum poate fi un om atât de bun. Chiar îmi e inimaginabil de greu.

Cu toate că ziua celor de la Prwave a trecut, tot trebuie să le spun şi eu „La mulţi ani!”. Nu de alta, dar merită. Mai rar vezi muncind pe cineva cu atâta pasiune şi îndrăzneală. Aşa că respectele mele!

Dar nu e numai asta, că ştiţi că pe de o parte sunt supărată pe ei pentru că publică ce scrie aia despre mine în legătură cu cel mai recent caz ce mi-a căzut pe cap. Desigur, asta a fost puţin înainte de-a mi se pune o crimă în cârcă şi de-a fi răpit… Sigur, sunt răpită, dar mi-au dat voie să mă joc pe net. Au zis că şi aşa nu mă va crede nimeni pentru că sunt nebună.

Dar eu ziceam de „Inocentul V”. Da, e pe site. Să ştiţi că nu trebuie să le citiţi chiar acum. Le puteţi scoate la imprimantă şi la final faceţi de un roman gratuit. Dar sunt eu acolo şi asta e cel mai important. Şi, normal, e Violeta, lucru la fel de important. Hai, ce mai aşteptaţi? Citiţi şi râdeţi de mine că altă treabă nu aveţi oricum.  

10 comentarii leave one →
  1. adakiss permalink
    Aprilie 20, 2010 9:02 pm

    Hai că nu râd. Dar rezolvi odată cazul ăla? Că am și uitat pe cine bănuiam. Nu, nu mă fac și eu „agent sub acoperire”, dar îmi venise și mie o idee și am uitat-o și pe aia.

  2. Oana permalink
    Aprilie 20, 2010 9:45 pm

    Ada, ea a rezolvat cazul, eu scriu greu 😛

  3. Aprilie 21, 2010 4:41 am

    buai, unde e IV?

  4. Aprilie 21, 2010 5:15 am

    a gasit, lasa.

  5. Oana permalink
    Aprilie 21, 2010 10:07 am

    Of, of 😀

  6. Aprilie 21, 2010 11:29 am

    shhh…. eu sunt disparuta… dar nu pot asa de unde sunt sa nu complic putin lucrurile 😀

    Asa ca intai – multumiri pentru urari si aprecierile pentru PRwave 🙂 Apoi o precizare 😉 La final – dupa ce postam si ultimul capitol din Inocentul facem noi frumos un Pdf – unde aranjam frumos textul – si atunci invitam la printat 😉 (evident cine vrea, poate printa si inainte :)).)

    Gata – acum ma intorc la stadiul de disparuta si o las pe Lala aici de fata sa ma caute 😉

  7. Aprilie 23, 2010 9:09 pm

    😀
    noi.oamenii obişnuiţi oricum nu contăm

  8. Aprilie 24, 2010 9:14 pm

    Loredana, da esti 😀

    Cella, cum nu? Eu pentru cine lupt?

Trackbacks

  1. Un premiu… neaşteptat « vlady8
  2. Un premiu… neaşteptat « Vlady8 Blog

Lasă un răspuns

