Skip to content

Campanie pentru citit

Mai 7, 2010

Sunt Lala şi citesc!

 

Aşa aş vrea ca măcar o dată pe săptămână să scrie fiecare blogger. Nu contează cine şi ce citeşte, important e să o facă.  Aşa că am decis ca de acum încolo fiecare post al meu se va încheia astfel: Sunt Lala şi citesc!

Dar dacă tot am început campania, pe care v-aş ruga să o împrumutaţi, măcar o dată pe săptămână la sfârşitul postului vostru să scrieţi că sunteţi X şi citiţi, ei bine, azi o să vă spun şi ce citesc. Da, o carte din genul thriller-fantasy pe care o găsiţi la chioşcurile de ziare împreună cu Revista Flacăra: Ivona Boitan cu Hoţii de timp.

 

 

Sunt Lala şi citesc!

40 comentarii leave one →
  1. adakiss permalink
    Mai 7, 2010 8:01 pm

    Bine, o să scriu și eu că citesc 😀 asta dacă nu uit.

  2. Mai 7, 2010 8:37 pm

    OK, Lala, eu împrumut campania!
    P. S. – Pe cine faci tu copil?!! 😀

  3. Mai 7, 2010 9:24 pm

    Si eu am imprumutat campania.

  4. Mai 8, 2010 4:56 am

    OK, asa am sa fac, desi imi placea mai mult semnatura precedenta: Sunt Lala si fac sex. Zic si eu… Chestie de gusturi…

  5. Ema permalink
    Mai 8, 2010 6:56 am

    Ok … ma bag, desi trebuie sa recunosc ca si ideea lui Canguru este pe placul meu…

  6. Mai 8, 2010 11:13 am

    ok. I’m in. Ce trebuie să fac în continuare?

  7. Adrian SM permalink
    Mai 8, 2010 4:22 pm

    Io citesc „Ultimul papă” de Luis Miguel Rocha. http://adriansm-primavara.blogspot.com/2010/05/d-ale-lecturii.html

  8. Mai 8, 2010 10:11 pm

    Va multumesc tuturor celor ce ati preluat campania. Acum sa va raspund pe rand.

    Canguru’, pot sa fac sex si sa citesc in acelasi timp fara nici o problema. Nu-mi pasa de frustrarea masculului.

    Zorin, pentru moment e suficient atat. La sfaristul postului un mic semn, pana se obisnuieste lumea, apoi o dezvoltam, fireste.

    Adrian, foarte bine, asa te vreau. Nu te-a ucis nimeni pana acum? 😉

  9. Mai 9, 2010 6:39 am

    =))

    Cum mă? Hai că m-am spart de râs!!! Cum să faci sex şi să citeşti în acelaşi timp?

  10. Mai 9, 2010 10:44 am

    Canguru’, vrei sa-ti exemplific?

  11. Mai 9, 2010 11:49 am

    OK, dar mi-e teama ca la final imi iau un glont in cap, ca sa n-apuc sa povestesc cum e experienta asta

  12. Mai 9, 2010 2:15 pm

    Ti-o pot descrie, tu muncesti, iar eu citesc. Simplu si la obiect.

  13. Oana permalink
    Mai 9, 2010 4:09 pm

    Totusi cititul e mai important ca sexul, asa imi iese mie din commenturi.

  14. Mai 14, 2010 1:48 am

    @oana: si tu te iei dupa comentarii sau dupa propria experienta? 🙂

  15. Mai 14, 2010 4:46 am

    Eu tot „Hoţii de timp” citesc, în paralel cu volumul XII din „1001 de nopţi”.

  16. Mai 14, 2010 4:30 pm

    Imprumut si eu campania :))
    Mi se pare buna intiativa asta .

  17. Mai 16, 2010 7:51 pm

    Bear, ea sigur se ia dupa experienta.

    Vania, asa sa faci, sa-mi spui si mie cine a furat timpul.

    George, sigur ca e buna initiativa, doar a propus-o un criminalist, ce naiba?

  18. Mai 17, 2010 2:20 am

    Am preluat ideea! Cu o mică modificare. Sînt (nu „sunt”) HG și citesc, ba și scriu despre ce citesc (ca să dovedesc faptul că am citit). În prezent (re)citesc Cireșarii pentru a o prefața la o reeditare. Citiți!

  19. Mai 18, 2010 9:11 pm

    Multumesc, domnule Garbea!

  20. Iunie 6, 2010 7:28 pm

    Pare o Asociatie a Cititorilor Anonimi.
    Buna! Sunt Andrei si citesc Kuru de Thomas Gunzig.

  21. Iunie 6, 2010 10:04 pm

    Andrei, chiar asa si e.

  22. Octombrie 27, 2010 7:29 am

    Si eu citesc si scriu despre ceea ce citesc…

  23. Noiembrie 7, 2010 3:11 pm

    Foarte bine 😉

Trackbacks

  1. Citesc | Valive's WordBlog
  2. Era neapărată nevoie « Adakiss's Blog
  3. Veşti bune. Numai de la bune în sus :) « Sătmăreanca
  4. Procentatorul | Vali Badea
  5. Semne bune?! « Oana Stoica Mujea
  6. Pirotehnie cosmică | Vali Badea
  7. Iar duminică, iar ploaie… « Adakiss's Blog
  8. Bury me… (I) « Death Note
  9. Când mulțimea clocotește, președintelui nu-i mai arde de bălăcit | Vali Badea
  10. Întâlniri, văzute, auzite, campanii « Oana Stoica Mujea
  11. Să fim cinici, zic! | Vali Badea
  12. Nimeni nu-i perfect « Adakiss's Blog
  13. 2 luni de blog! « Adakiss's Blog
  14. Cărțile Sângelui la Leda « Sabinna's Angel for a story
  15. Campani(il)e « Adakiss's Blog
  16. Interviu cu Oana Stoica Mujea | Vali Badea
  17. „Dracula (mortul viu)”

Lasă un răspuns

