Skip to content

Cum ajung eu din puţ… în birou

Mai 16, 2010

Că unele personaje nu se dau moarte nici pe bani, ne-am obişnuit deja. E cam ciudat să vină Vania şi să comenteze… de pe lumea cealaltă. E şi mai ciudat să-l vezi pe Preşedinte la TV când tu eşti sigură că ai făcut treabă bună ultima oară când l-ai zărit face-to-face. E şi mai ciudat să iei masa, la un moment dat, cu alt personaj ucis. Dar astea parcă ar fi nimicuri pe lângă ce mi se întâmplă în ultimul timp.

Să vă explic: există un asasin plătit de guvern, de care guvern dă mai mult. E o ea. V-am mai spus eu, se numeşte Anastassia Marinescu de fapt nu se numeşte chiar aşa, dar astea sunt detalii. Şi vezi bine, Ana, că aşa o alintăm noi cunoscătorii, e foarte, hmm, foarte cretină, dacă e să mă întrebaţi pe mine. I se întâmplă lucruri uimitoare. Ba e asasin, ba nu mai e că au sabotat-o unii şi acum vor s-o şi omoare, dar ea nu se lasă că nah, orgoliu, chestii – nu că aş încuraja-o să se lase, Doamne fereşte şi scuipă în sân de trei ori. Dar pe lângă asta tipa suferă şi de o chestie numită „amor” – acum spuneţi voi, nu e aşa că numai vitele se amorezează? Ce puii mei atâta amor? În fine, reuşeşte să ducă idila, într-un fel, la capăt, dar are de luat o decizie grea, aşa că o să sufere şi mai tare.

Să mor, asta nu m-ar deranja cu nimic dacă nu m-ar fi vârât şi pe mine în căcat. Dar staţi, nu, nu e aşa. Că de aici eu nu mai înţeleg nimic. Există „Inocentul”, poveste în care stau mai mult la birou, prin spitale sau sanatorii – nu că n-aş avea nevoie. Şi există povestea asta de care vă zisei de unde eu tocmai am evadat – am evadat pentru că m-a răpit KGB-ul, logic. Dar dacă eu eram răpită – nu, n-au reuşit să mă tortureze ei pe mine, că tot eu pe ei 😉 – atunci cum mama dracului eram şi pe unde se zice că mai eram şi rezolvam cazul ăsta în care e implicată Violeta-Loredana Pascal, Prwave şi Victor Blid? Eu cred că e o falie temporală undeva, pentru că deja mă dor creierii capului. Unde mai pui că am impresia că într-una din poveşti m-am maturizat brusc, în timp ce în cealaltă sunt total imatură.

O fi cum a zis Ivona cu universurile paralele? Păi o fi, că eu nu mai ştiu ce să cred. Culmea e că-mi şi amintesc de ambele lucruri. Dar tot nu mă prind cum le-am făcut în acelaşi timp. Sau nu erau în acelaşi timp? Ziceţi voi, cine e nesănătos? Eu sau aia de tot scrie, că nu mai înţeleg nimic, vă jur!

SUNT LALA ŞI CITESC!

Lasă un răspuns

