Skip to content

Eu nu mai am răbdare

Mai 24, 2010

Mai întâi să întreb, să descos, să aflu şi să decid. Nu, gata, s-a terminat cu toată toleranţa mea. Dacă până acum am avut-o aşa la minim acum nu o mai am deloc. Întâi trag apoi întreb. Mi se pare mai corect şi ne scutim reciproc de vorbe goale şi minciuni. Aşa că ori spuneţi ce vă doare înainte de-a trage piedica, ori păstraţi pentru voi… pe vecie.

5 comentarii leave one →
  1. adakiss permalink
    Mai 24, 2010 4:32 pm

    Exceptând faptul că nu am o armă, așa cred și eu, că trebuie să zici care e problema, nu să lași să fi „omorât”.

  2. Mai 24, 2010 5:30 pm

    Lala rocks!!! 😀 Si da, ai mare dreptate! De unde fac si eu rost de o arma????

  3. Canguru' permalink
    Mai 24, 2010 7:36 pm

    N-ai cum să mă omori, păpuşe, că ai nevoie de mine! Doar eu ştiu unde se află ceea ce cauţi tu!

  4. Mai 24, 2010 8:45 pm

    Ada, de aia sunt eu geniala 😉

    Razvan, asa, perie-ma si s-ar putea sa nu te impusc. De arma faci rost dupa ce devii major.

    Canguru’, papuse, n-am de ce sa te omor, te mananc incet la micul dejun pana scuipi tot.

  5. Iunie 7, 2010 8:30 pm

    …dar îmi permiţi să răspund? Sau mai tragi o dată?! 😀

Lasă un răspuns

