Skip to content

Deci mâine e ziua mea

Mai 29, 2010

Adică m-am născut fix acum treizeci de ani – 1980 – pe 30 mai. La dracu’. Uitasem complet. Fac treizeci mâine şi eu nici măcar nu ştiam dacă oamenii de pe facebook nu îmi urau toate cele :)))) Eu mă întreb foarte derutată, ce or zice ei când citesc la profil „Criminalist”, dar ce or zice când citesc că Anastassia Marinescu e „asasin”.

Să mor dacă n-am făcut burtă de râs. Desigur, rămânând sobră în continuare. Fireşte, îmi puteţi ura şi voi. Acum nu pot să nu accept. Asta e, mâine e ziua mea =))))))

11 comentarii leave one →
  1. Mai 29, 2010 7:03 pm

    Îţi spun acum la mulţi ani, că mîine poate uit 🙂

  2. Mai 30, 2010 7:05 am

    Ce bine e sa ai multiple personalitati ! Iti zice lumea „La multi ani” in fiecare zi !

  3. denisab permalink
    Mai 30, 2010 9:23 am

    la multi ani,lala!:*

  4. adakiss permalink
    Mai 30, 2010 2:26 pm

    La mulți ani!
    Dar mai zic mult, că am obosit luna asta, tot zicând la multi ani….

  5. Mai 31, 2010 7:08 am

    La multi ani cu intarziere :D!

  6. Mai 31, 2010 10:13 am

    Bine, bine

  7. Iunie 1, 2010 12:02 pm

    WATTTTTTTTTTT? 😛
    ADICĂ, LA MULŢI ANNNNIIIIIIIII?
    bine, fie!
    LA MULŢI ANI în 01.06. na!!! 😀 😀 😀

  8. Iunie 1, 2010 8:44 pm

    Cella, pai asta era ziua potrivita 😉

  9. Iunie 1, 2010 9:06 pm

    La multi ani! Imi pare rau ca nu ti-am urat ieri!
    P. S. – Cum ti-ai serbat ziua? 😀

  10. August 22, 2010 11:21 am

    La mulţi aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaani >:D<

Trackbacks

  1. La hotel VII « Vlady8 Blog

Lasă un răspuns

