Skip to content

Voi ce mai ascultaţi?

Iunie 6, 2010

Dar înainte de-a-mi răspunde trebuie să vă spun că am primit un premiu. Eu nu înţeleg de ce mă plac puştii, dar se pare că mă plac. Cu toate că sunt sociopată.

Aşa că Vlady mi-a dat un premiu, cel de jos…

 

 

Aşadar, voi ce mai ascultaţi? Că eu m-am săturat de aceleaşi cd-uri pe care le car în maşină. Puneţi şi voi un link aici cu melodia preferată sau artistul sau ce o fi. Orice, dar încercaţi să mă scoateţi din monotonia muzicală în care am intrat, până nu devin de-a dreptul schizofrenică. Hai, la treabă!

În momentul ăsta îmi place melodia asta, dar nu o am, normal. Nu trebuie să fie asemănătoare, aş prefera ceva mai săltăreţ şi nu hore sau sârbe, da?

10 comentarii leave one →
  1. Iunie 7, 2010 5:42 am

    A zis cineva ca trebuie sa intelegi :P?

  2. Iunie 7, 2010 7:57 am

    Scuze ca scriu aici….interesat de un schimb de link ?
    Merci fain si o zi frumoasa 🙂
    http://melculatomic.wordpress.com

  3. Iunie 7, 2010 10:50 am

    Bună ziua, vă trimit acest mesaj în speranţa unei colaborări de link exchange.
    Dacă sunteţi de acord, trimiteţi un mesaj cu numele blogului si adresa 🙂

    blogurile cu care doresc să fac acest schimb sunt :
    Titlu : Reţeta la reţetă
    Adresa : http://retetalareteta.blogspot.com/

    titlu : Cure de slabire
    adresa : http://curedeslabirenoi.blogspot.com/

    Numa bine 🙂

  4. adakiss permalink
    Iunie 7, 2010 11:50 am

    Păi vezi ce am mai pus pe blog în ultima vreme. Dacă îți place, îți mai recomand.
    Am tot auzit în ultima vreme melodia asta: http://www.youtube.com/watch?v=vKfP76TVmXo
    e veche, dar acum se prinde lumea de ea…

  5. Iunie 7, 2010 2:40 pm

    Noi ascultăm glasul morţii :))

  6. Iunie 7, 2010 8:23 pm

    Îţi recomand varianta iniţială Elvis Presley. Nu dintr-un conformism al originarităţii, ci dintr-un plus de profunzime.

    Iar ca o variantă personală, îmi permit să avansez următoarea propunere:

    Poţi încerca însă, de acelaşi autor, şi „Albatross” 🙂

    În ce mă priveşte, de o vreme încoace, sunt aproape „terorizat” de compoziţia asta:

    Şi m-am îndrăgostit de Ceaikovski, via Radu Mihăileanu, după ce am văzut excelentul film al acestuia, „Concertul”:

    Care va să zică, sunt „cetăţeanu neturmentat” şi citesc! Iar asta face casă nemaipomenit de bună cu muzica! ;;)

  7. cristiangheorghe permalink
    Iunie 8, 2010 5:49 am

  8. Iunie 8, 2010 9:22 am

    Melodii care merg cu atmosfera Campionatului Mondial de fotbal, care se apropie, cum ar fi asta: Andreea Banica feat. Doni – Samba

  9. Iunie 13, 2010 5:55 pm

    OK, u ai vrut o melodie! Uite una:

    Sper sa iti placa si videoclipul! Eu il ador!

  10. August 22, 2010 11:19 am

    http://www.youtube.com/watch?v=VpR0SAbNXmQ Red hot chilli peppers 🙂

Lasă un răspuns

