Skip to content

Agentul sub acoperire

August 19, 2010

Aţi citit şi voi presa, iar dacă nu iată aici. Un diplomat a fost prins de FSB spionând. Omul, agent, se pare, habar nu are să-şi facă meseria. Spionul sulii. Băsescu nu se bagă. Ceea ce e normal. L-au prins, să-l ardă. Serios. Spionii prinşi sunt lăsaţi la macerat. Credeţi că glumesc? FSB-iştii cam de treabă, ni l-au trimis înapoi să-l punem noi la macerat. Adică ei. Eu nu mă bag.

Dar, la drept vorbind, nici spionii nu mai sunt ce-au fost odinioară. Să te laşi prins ca un puşti de gimnaziu mi se pare ruşinos. Ce-i învaţă, fraţii mei, la şcoala aia de spionaj?

Pe mine nu m-ar fi prins în veci. Dar nu a fost să fie. Şi dacă mă prindeau eu îl dădeam în gât şi pe Băse, măcar să nu mor singură ca proasta.

A, corect, de aia nu m-am făcut eu spion.

Totuşi, de ce FSB-iştii nu l-au torturat? Le-aş fi vândut eu nişte metode… dar, mna. Data viitoare când mai prindeţi românaşi sub acoperire sunaţi-mă 😉

No comments yet

Lasă un răspuns

