Skip to content

Se spune că…

Septembrie 1, 2010

Că am murit. Că am dispărut. Că mi-aş fi luat pisică – Fulg de Nea ce e, un fel de miriapod? – Că aş fi ucis cu sânge rece. Că m-ar căuta SRI-ul. Că una, că alta. Se spun multe. Ştiţi cum e, când lumea nu are ce face, spune. De obicei inventează. Acum le-a cam ieşit.

Mă rog, n-am murit. Dacă aş fi moartă n-aş mai scrie. Bine, ăsta nu e un argument. Am mai întâlnit morţi care scriu. A fost cazul unui tip care tot îi umplea iubitei căsuţa de mail, cam de vreo trei ori pe zi. Chestii siropoase. Mă rog. Îi tot spunea că e ba colo, ba colo şi că se va întoarce într-o zi. Cu toate că el nu avea de unde să se mai întoarcă, decât dacă vreun Sfânt milos îi făcuse vânt pe uşa din dos. Şi uite aşa, ăla mort, dar mort bine, scria nişte mailuri de îţi venea să te sinucizi chiar şi tu anchetator cu experienţă. Cum să nu îl jălească biata fată… Aşa că s-a mai văzut. Deci ăsta nu e un argument forte.

Cu toate astea mă simt destul de vie. Şi dacă nu m-ar durea al dracului de tare, probabil că m-aş simţi cam moartă. Dar ce să-i faci? Cu un picior pe care-l târăsc după mine, cu vânătăi care-mi acoperă trupul, cu o buză umflată… bine, aş putea fi moartă.

Dispărută, da, sunt. Mai întâi m-au răpit ruşii. Măcar am văzut Kremlinul cu ocazia asta. În fine, de la distanţă, dar tot e o reuşită. Apoi i-am răpit eu pe ei. Pe ăla de conducea operaţiunea. Cu ocazia asta am mai salvat şi o femeie din mâinile lor. Pentru asta îmi pare rău pentru că situaţia e atât de complicată că-mi vine să-mi sparg capul. Mă rog, asta o să vă explice Anastassia. Cu toate că, vă rog să mă credeţi, e şi un fel de circ gratuit care merită toată atenţia. Acum aş fi neeu dacă aş spune că nu mă amuz teribil.

Trecem peste partea cu pisica. Ştiţi deja că mi-am luat.

Că aş fi ucis cu sânge rece. Hai să luăm lucrurile aşa. Da, l-am răpit. Da, l-am torturat. Dar nu, nu ştiu cine l-a ucis. Cum a dat de el şi cum de mi l-a pus mort în faţa uşii.

Acum o să ziceţi că sunt vinovată că l-am răpit şi torturat. Oi fi. Dar să vă văd pe voi cum e să aveţi un agent secret rus în faţă şi să nu vă vină să faceţi asta. Mă rog, nu l-aş fi omorât niciodată, voiam să-i dau doar o lecţie. Dar boul a sunat la uşa mea, cu toate că avea un glonţ înfipt drept în ţeastă.

Vedeţi bine că morţii merg pe picioare şi sună la uşile oamenilor nevinovaţi. Rectific, parţial nevinovaţi.

SRI-ul abia aştepta să dea vina pe mine. Ce, credeţi că le-a păsat lor că le-am explicat că a sunat la uşă şi că era mort? Neahhh. Au întins deştul şi au zis: Eşti vinovată! Aşa că am luat-o la goană. Da, ştiu, un nevinovat stă pe loc. Dar la cât sunt ai noştri de idioţi făceam treizeci de ani ca popa.

Acum dacă vă întrebaţi cât de rău s-a complicat situaţia, păi s-a complicat rău. Vouă vă vine să credeţi că Anastassia e telepat? Şi parcă n-ar fi doar atât, dar eu nu-mi dau seama ce trăznăi ar mai avea prin minte. Oricum, am început să o plac. Hey, tipa a făcut sex cu unul cu care n-ar fi trebuit să facă. Deci e cool.

Copii, vă rog, nu luaţi în seamă ce am spus. Nu e deloc cool să faci sex cu cine nu trebuie, decât în cazul ei că are 33 ani şi era ca şi virgină. Aşa că voi abţineti-vă!

Doamne, acum trebuie să le spun şi copiilor că nu e frumos ce zic eu…

 

Trecând peste acum vă scriu dintr-un fel de iad, doar că şi ăsta e tot pe pământ. La dracu’.

4 comentarii leave one →
  1. Ada Pavel permalink
    Septembrie 2, 2010 10:28 am

    Bine, exceptând faza cu Anastassia, tot sunt în ceață. Și tu ești în iad… Da, nu mai zic nimic…

  2. Septembrie 5, 2010 11:42 pm

    Un lucru e clar: SE SPUN MULTEEEEEEE! :d

  3. Septembrie 7, 2010 4:59 pm

    Razvan,, adevarat.

Trackbacks

  1. Răpirea « Vlady8

Lasă un răspuns

