Skip to content

Nişte zile…

Septembrie 7, 2010

Au trecut zilele aşa, ca toamna pe uliţă… acum să nu-mi spuneţi că era iarna că fac atac de cord.

 

Mâine am treabă, pentru că doamna, creatoarea şi stăpâna mea (s-o creadă ea) mă trimite să-mi susţin cauza. Adică să vorbesc despre mine, cea din cărţile ei. Ştiu, e complicat. Aşa că voi fi la Old City, adresă care a găsit-o Ivona Boitan. Chiar dacă mi-o dăduse şi Monica Ramirez eu am reuţinut-o de la Ivona, ca să nu ne auzim vorbe, nu de alta. Toată treaba asta va fi la ora 20:00 în Bucureşti la Old City.

Femeia aia mi-a zis să-mi iau fusta de blugi, aia care abia îmi acoperă curul, ca măcar să se uite lumea la cracii mei şi să nu audă prostiile pe care le debitez. Culmea, aproape că sunt de acord, dar nu foarte. E de gândit. S-ar putea să mai întâlnesc şi alte personaje de ale mele, cum ar fi Lucia Verona, scriitoarea, dramaturgul, mă rog, fie, eu sunt personaj. Dhhh. S-au mai anunţat şi alţii, dar ştiţi cum e cu bătrâneţea, am uitat. Asta-i viaţa. Uneori uit. Iar acum am uitat. Altceva?

 

A, da, am citit. Da, e cam aiurea. Un criminalist citind deja iese din uz. Am citit „Dispăruţi fără urmă” de Cecelia Ahern şi aproape că mi-au dat nişte lacrimi. Personajul principal e mai dus cu pluta decât mine, ceea ce mi-a dat impresia că n-aş fi tocmai interesantă. Dar, mă rog, eu sunt mai frumoasă. Acum nu le pot avea pe toate.

 

Nu, în rest nimic demn de semnalat pentru ultimele zile. Nici măcar sex n-am făcut, deci nici poziţii noi nu ştiu. Tot cu alea defilez. Am rămas constantă. Sau am îmbătrânit, cine ştie. Oricum nici chef nu am – şi nu mă refer musai la sex – de nimic, în general.

N-a murit nimeni, adică nimeni care să mă facă să anchetez. Aşa au tot murit. Dar parcă scapă cineva.

 

Mai mult n-am de zis, presupun că se observă din tonul meu că n-am chef nici de mine. Aşa că lăsaţi-mă în pace. Punct.

4 comentarii leave one →
  1. Septembrie 7, 2010 8:47 pm

    Du zic s-o faci pe creatoare sa-i para rau ca te-a trimis. Daca tot trebuie sa vorbesti despre tine, spune-le ca nu ai mai facut sex, dar nici n-ai chef si apoi fa-le faza din Basic Instinct, cu piciorul peste picior

  2. Septembrie 8, 2010 6:29 am

    Merge si creatoarea cu tine, sau ea ramane acasa?

  3. Ema permalink
    Septembrie 8, 2010 8:40 am

    Canguru` are dreptate… numai ca pt asta iti trebuie o rochie neagra midi, nu o fusta scurta de tot.

  4. Septembrie 9, 2010 8:40 am

    Dorintele vi s-au implinit, pe rand.

Lasă un răspuns

