Skip to content

Un lucru ciudat

Septembrie 9, 2010

Mi s-a întâmplat să alerg pe autostrada Bucureşti-Piteşti cu o sută nouăzeci la oră. Şi să fumez în acelaşi timp. Nu că asta m-ar împiedica de obicei. Viteza, vis-a-vis de fumat. Aţi înţeles voi.

M-a oprit un opărit şi mi-a zis: „Te-am prins, acum rămâi fără permis. Şi după ce că alergai cu o sută nouăzeci mai şi fumai”.

„Scuze, am zis eu. Nu ştiam că există viteză legală pentru fumatul la volan. Nu scrie niciunde. Eşti amabil să-mi spui care-i aia?”.

Fireşte, apoi le-am arătat legitimaţia şi le-am spus că sunt în misiune. Mi-am terminat pledoaria cu: „O să ajungi să strângi gunoaie de pe autostradă la cât eşti de inteligent”.

Dar, acum, serios, există o limită legală de viteză pentru fumatul la volan?

8 comentarii leave one →
  1. Septembrie 9, 2010 4:24 pm

    Nu e voie să fumezi la volan. Scrie în codul rutier.

  2. Septembrie 9, 2010 4:59 pm

    Fumeaza si tu handsfree

  3. Septembrie 10, 2010 8:09 am

    nu stiu daca este legal sau nu dar la 190 este bine sa nu fumezi….

  4. Septembrie 10, 2010 2:06 pm

    Lucia, da, stiu. Dar masina e proprietate personala, asa ca fac ce vreau eu in ea, numai asa, de dusa.

  5. Septembrie 10, 2010 2:06 pm

    Canguru’, asta e o idee buna. Vad ca incepi sa-ti revii

  6. Septembrie 10, 2010 2:07 pm

    Body, de ce, crezi ca ma pot ineca?

  7. Septembrie 14, 2010 6:12 am

    fumatul ameţeşte de obicei 😕 mai ştii…

  8. Septembrie 14, 2010 9:53 am

    Nu contează limita de viteză, important e să strângă ăla gunoaiele…

Lasă un răspuns

