Skip to content

Asta-i culmea nesimţirii

Septembrie 14, 2010

Uitaţi aici, roşcata care nu mai e roşcată, după ce a jurat şi a semnat cu propriul sânge că nu-mi va pomeni niciodată numele, ea ce face? Scrie fix în Gazeta de Nord Vest că voi fi şi eu acolo. Ruşine, Dinu Patriciu!!!!

 

Ideea e că se lansează Ivona Boitan pentru prima oară la Satu Mare – pe ea o plac, oarecum, oarecând, mă rog, nu suficient, dar o pot suporta, n-am o problemă. Aşa, şi se lansează cu romanul ăla cool „Cu sânge rece şi albastru” şi cu ăla naşpa de mă concurează pe mine „Hoţii de timp”. Moarte lui Dada.

 

Dar eu nici asta nu voiam să zic. Azi am citit aici, puteţi citi şi voi. Nu am chef să emit păreri, doar un singur amendament. Nţ, premii pentru romane poliţiste exista. Iote aici. Aaaaa, că românii sunt prea snobi pentru a considera crime-ul literatură e altă poveste. Pentru că vorbim de snobismul pur românesc, nu de literatură.

 

Hai, gata! Ma pregătesc să plec la Satu Mare.

4 comentarii leave one →
  1. Ada Pavel permalink
    Septembrie 14, 2010 6:50 pm

    no, drum bun! 😀

  2. Septembrie 14, 2010 7:45 pm

    Îţi iei şi picioarele cu tine?

  3. Septembrie 14, 2010 9:48 pm

    No, merci Ada!

    Canguru’, nu, vrei sa ti le las tie?

  4. Septembrie 15, 2010 7:33 am

    Bine, atunci sa ai succese mari si nebanuite. Desi, am impresia ca tu nu prea mai ai ce sa lansezi, ca toate cartile publicate ti s-au epuizat.

Lasă un răspuns

