Skip to content

Iar cărți?

Noiembrie 15, 2010

Toată lumea scrie de cărți. Și (co)autoarele mi-au promis o moarte subită – deși habar n-am cum își închipuie ele că vor reuși – dacă nu zic și eu. Așa că…

Premiile Lili – Câștigătorii primei ediții, sub conducerea Luciei Verona.

Gaudeamus, standul editurii Tritonic, vineri, 19. noi.2010, ora 18.30

Negru de fum Ivona Boitan.

Gaudeamus, standul editurii Tritonic, vineri, 19. noi. 2010, ora 19

Dincolo de oglindă (Crime perfecte) – Oana Stoica-Mujea.

Gaudeamus, standul editurii Tritonic, vineri, 19.noi.2010, ora 19


Nu se va vorbi despre mine, deci nu mă găsiți. Bravo lor că scot cărți, că pe mine m-a uitat bruneta.

Gata, am zis. Acum duceți-vă acolo că poate fac prezența și nu sunteți. A, desigur că dacă vin, vin și cu pistolul.

2 comentarii leave one →
  1. Noiembrie 17, 2010 7:53 am

    Unde se desfasoara Gaudeamus, in ce locatie? Ca as veni si eu daca as fi sigur ca te intâlnesc….

  2. Noiembrie 17, 2010 1:51 pm

    Pavilionul Central Romexpo. Sigur mă întâlnești. „Indicii anatomice” și „Parfumul văduvei negre” – Oana Stoica. Din carte încă nu m-au scos…

Lasă un răspuns

