Skip to content

Târg fantasy

Martie 17, 2011

Martie. Sau aproape sfârșit de martie. Mda, în final s-a încălzit afară. Acum vin ploile. Superb, n-am ce zice…

„Blog de Blog” săptămâna viitoare. Eu nu mă duc; doar nu am câștigat nimic. Bruneta se duce, că doar e în juriu. Și alții, dar, mna, eu cu ea am ce am. Vorbind de asta, tot ea spune de „Târgul de carte SF/Horror/Fantasy Final Frontierduminică27 martie, începând cu ora 15,15.” Așa că, dacă nu vă găsesc acolo, e vai de voi. Am din nou chef să alerg pe cineva.

Primăvară…

No comments yet

Lasă un răspuns

