Skip to content

Încă una

Mai 15, 2011

Se pare că, după ce au dat pe spate Librăria Mea, pupăcioasele mortale dau lovitura la Curtea de Argeș. La cum se prezintă publicul din anumite seri pe acolo, vor face senzație cu thriller-ul lor și cu mine, evident. Anastassia e iar pierdută prin lumea largă – cred că am văzut-o în public la Eurovision. Sau să fi fost doar germana prost spusă a reprezentanților Europei cea care mi-a afectat simțurile.

Bruneta câștigă concursuri de dans – sper că nu se reprofilează, căci dacă o face, nu mai am motive să n-o împușc…

Blonda interviuri prea mari și se dispută cu ai ei colegi – am uitat să o previn, dar cred că știa deja că va urma și valul de invidie.

Primăvara asta târzie mă determină să mă gândesc la câte lucruri aș putea face în loc să stau prinsă cu niște dosare, cu ăștia țipându-mi în cap, de parcă eu nu știu decât să execut comenzi.

Așa, înainte să mă gândesc prea tare la o escapadă, vă invit – sau ameninț – să veniți la Argeș, la lansare. Cam atât, că mâine iar e luni…

One Comment leave one →

Trackbacks

  1. Luni | Ada Pavel

Lasă un răspuns

