Skip to content

Detalii

August 13, 2011

„Puțin din noua Lala” zice bruneta pe blogul ei. Noua Lala? Așa i se pare ei? Că sunt nouă?

Mda, în fine…

Uitați aici scrie ea de mine. Înțelegeți voi mai încolo se se întâmplă de fapt.

– Ce ai păţit în seara asta?

Am oftat.

– M-au atacat nişte tâmpiţi care aveau chef de un viol. A trebuit să-i pocnesc puţin.

Şi-a afundat ochii ăia negri într-ai mei.

– Lala, dacă ai fi păţit ceva…

– Pentru Dumnezeu, am pocit trei namile fără creier. Zău că ştiu să-mi port de grijă.

– Trebuia să ceri ajutor.

Am zâmbit, pentru că situaţia era pur şi simplu incredibilă.

– Eram într-un cartier plin de ţigani şi săraci. Cine crezi că mi-ar fi sărit în ajutor?

– Îmbrăcată în halul ăla?

Am ridicat din umeri.

– Singură? Ce dracu’, o cauţi cu lumânarea?

– Păi, nu chiar. Dar nu puteam să iau toată poliţia cu mine şi să sperii eventualii informatori. Şi apoi să ajung la timp la tine.

– Eşti incredibilă.

A, și recitiți Urmărire virtuală 5, că apare continuarea imediat!

No comments yet

Lasă un răspuns

