Skip to content

„Reguli”

Martie 3, 2011

E al naibii de frig pentru martie. Brrr… E tot ce pot gândi acum. Mintea îmi zboară la puțină căldură. Știu, eu ziceam că e relaxant să simți fulgii de zahăr pe față, dar uneori până și binele devine cel mai mare rău. Alb, alb, alb. A, și roșu, că doar a fost Valentine’s Day, apoi Dragobetele, apoi Mărțișorul. Toate cu roșu.

În afară de alb și roșu (nu vă gândiți la fotbal, că vă dau afară), am obosit. Sunt îngropată în muncă și nici măcar una care să-mi placă. Ce ar putea fi plăcut pe vremea asta? Aș vrea să pot gândi liber, să nu mă lovesc de „regulile” tuturor, să fac ce vreau eu. Da, și acum tot asta fac, dar ar fi altfel să știu că și ei o pot face. Ei, toți cei prinși în spiritul de turmă dezorganizată.

Până la urmă, viața e doar o ghicitoare. Sau o poveste. Depinde ce parte a paginii citiți.

No comments yet

Lasă un răspuns

